U periodu od 27.05. do 29.05.2025. godine u gradovima Ujfeherto (Mađarska) i Satu Mare (Rumunija) održan je sedmi sastanak partnera projekta GenProcure.
Sastanak je otvoren prijemom u Centru za društveno koristan rad, uz zvaničnu dobrodošlicu gradonačelnika Ujfeherta.
Prvog dana sastanka održane su interaktivne sesije na kojima su partneri predstavili aktivnosti koje planiraju realizovati u periodu nakon završetka trajanja projekta. U sklopu sesija ad-hoc ekspert je iznijela svoje recenzije na nacrte Integrisanih akcionih planova partnera. Također, prvog dana sastanka održana je sesija na kojoj je ekspert za javne nabavke u Ujfehertu održala prezentaciju iz koje su učesnici imali priliku naučiti više o javnim nabavkama u Mađarskoj.
Drugog dana sastanka nastavljene su interaktivne sesije predstavljanja aktivnosti partnera, od kojih je jutarnja sesija održana u Ujfehertu, a popodnevna u Satu Mareu.
Treći dan sastanka otvoren je press konferencijom na kojoj su se prisutnima obratili Predsjednik Vijeća okruga Satu Mare, vodeći ekspert i vodeći partner projekta GenProcure. Sastanak je nastavljen prezentacijom propisa i praktičnih primjera javnih nabavki u Satu Mareu, koju je održao tim za javne nabavke. Pored navedenog, partneri su prisustvovali i sastanku Upravljačkog odbora projekta.
Na kraju sastanka su predstavljeni naredni koraci i smjernice za realizaciju projekta. Finalna konferencija projekta GenProcure je najavljena za oktobar 2025. godine u gradu Zagrebu.
Dodatne informacije o projektu se mogu pronaći na: https://urbact.eu/networks/genprocure.

Najvažniji dio misije projekta ProcuraMED podrazumijeva primjenu alata kao i realizaciju obuke i savjetovanja prilagođenih javnim ustanovama i preduzećima kako bi se potakli procesi ponude, nabavke i upotrebe zelenih, inovativnih tehnologija u javnom sektoru.
U sklopu aktivnosti „Izgradnja kapaciteta i razvoj vještina u područjima implementacije projekta“ predviđena je realizacija kurseva na temu ilustracije ključnog koncepta primjene zelenih kriterija za javne nabavke i nabavke inovativnih rješenja uz pojašnjavanje prednosti korištenja Objedinjene platforme sa konkretnim primjerima i alatima za strateške nabavke.
Kurs za osoblje javnih institucija, inicijatora procesa javnih nabavki, održan je u formi dvije odvojene sesije, 7. i 29. maja 2025. godine i tematski je obuhvatio zelene javne nabavke, njihove karakteristike, značaj i uticaj na okoliš, prikaz alata na Objedinjenoj platfromi za strateške nabavke, proces registracije na objedinjenu platformu, pregled njenih fukncija, upravljanje profilima korisnika platforme te pretragu baze podataka proizvoda.
Kurs za predstavnike poslovnih subjekata, davaoca ponuda u procesu javnih nabavki, održan je 28. maja 2025. godine. Predstavljene su karakteristike i pojam zelenih nabavki, Objedinjena platforma i njeni alati, registracija te korištenje baze podataka kao najvažnijeg instrumenta koji je na raspolaganju korisnicima iz ove kategorije.
Također, uz osvrt na proces javnih nabavki u BiH, učesnicima kurseva su predstavljene pozitivne evropske prakse i potreba primjene zelenih kriterija tokom provođenja javnih nabavki kao i novih procedura koje se odnose na nabavke inovativnih rješenja.
Pruženom obukom i budućim korištenjem ProcuraMED Objedinjene platforme i inovativnih alata može se poboljšati upravljanje tenderskim procedurama, omogućiti da se u procjenu povoljnosti ponude uzmu ne samo troškovi nabavke, nego i troškovi koji nastaju tokom ukupnog vijeka trajanja predmeta nabavke te u konačnici izbor najbolje ponude učiniti pouzdanijim.
Dodatne informacije o projektu ProcuraMED se mogu pronaći na: https://procuramed.interreg-euro-med.eu/

Treći sastanak partnera projekta ProcuraMED održan je 19. maja ove godine u Narniju (Italija). Sastanak je otvoren obraćanjima vodećeg partnera projekta, Općina Narni (Italija) te predstavnice Interreg Euro-MED Zajedničkog sekretarijata. Tokom sastanka predstavnici partnera odgovornih za pojedine radne pakete i pripadajuće aktivnosti su predstavili nivo realizovanih obaveza, naredne korake i planiranu dinamiku realizacije budućih zadataka te je održan sastanak Nadzornog odbora projekta.
Narednog dana, 20. maja 2025. godine, a u sklopu projektne aktivnosti „Međunarodna razmjena znanja i izgradnja kapaciteta o inovativnoj održivoj ekonomiji“, projektni partneri su prisustvovali međunarodnoj radionici na temu „Načini kojima strateške nabavke aktiviraju inovativne, cirkularne lance vrijednosti“, događaju koji je okupio partnere orijentisane na strateške politike i ključne euro-mediteranske subjekte kako bi razmijenili konkretne ideje za provedbu, repliciranje, prilagođavanje i poboljšanje instrumenata strateških javnih politika na lokalnom nivou. Nakon plenarnog dijela događaja projektni partneri ProcuraMED su se priključili interaktivnoj sesiji i diskusiji za „okruglim stolom“.
Sljedeći sastanak partnera ProcuraMED je najavljen za novembar 2025. godine u Barceloni (Španija).
Dodatne informacije o projektu ProcuraMED se mogu pronaći na: https://procuramed.interreg-euro-med.eu/

Inicijalni sastanak partnera projekta Digin Europe, iz programa Interreg Europe, održan je 21.05.2025. godine u „online“ formatu.
Sastanak je organizovan sa ciljem diskusije i pojašnjavanja aktuelnih pitanja iz oblasti projektnog upravljanja, realizacije aktivnosti, izvještavanja, finansija, praćenja rezultata i širenja informacija. Prezentovane su pripreme kao i tehnički aspekti vezani za prisustvo prvom zajedničkom sastanku projektnih partnera koji će se uživo održati od 17. do 19. septembra 2025. godine u sjedištu vodećeg partnera, Uprava metropolitanskog područja Bordeaux (Francuska). Partnerima su predstavljene upute Zajedničkog sekretarijata Interreg Europe programa koje se odnose na specifična pitanja komunikacije u projektu te su učesnici diskutovali o raznim drugim tehničkim pitanjima.
Dodatne informacije o projektu Digin Europe mogu se pronaći na: https://www.interregeurope.eu/digin-europe

Sedmi sastanak URBACT lokalne grupe (ULG) održan je 22. aprila 2025. godine u konferencijskoj sali člana ULG koja se nalazi u poslovnoj zoni 1 u kombinovanom formatu (uživo i online). ULG u svom sastavu ima članove iz područja javnog, nevladinog, poslovnog i sektora obrazovanja, koji posjeduju adekvatna iskustva te mogu doprinijeti povezivanju lokalnih zajednica i interesnih grupa sa idejom i ciljevima projekta.
Tokom sedmog sastanka, a nakon rekapitulacije sadržaja prethodnog sastanka kao i do sada realizovanih rezultata projekta, održana je prezentacija na temu rodnog budžetiranja .
Članovi ULG su upoznati sa sadržajem šestog transnacionalnog sastanka (TNM) projektnih partnera GenProcure koji je 11. i 12. marta 2025. godine održan u gradu Alcoi (Španija). U nastavku sastanka održano je i nekoliko prezentacija sa fokusom na javne nabavke i rodnu ravnopravnost u Španiji i posebno Alcoi-ju, a također održane su i sesije koje su usmjerene na napredak implementacije projektnih aktivnosti na lokalnom nivou: testiranje aktivnosti malog obima – radna grupa za ravnopravnost polova u javnim nabavkama na području Zeničko-dobojskog kantona, kao i napredak na izradi lokalnog integrisanog akcionog plana.
Sastanak je obilježilo aktivno učešće svih prisutnih, a na kraju su predstavljeni budući koraci i smjernice za realizaciju projekta na lokalnom nivou. Također, izvršena je najava i predstavljen je plan rada sljedećeg TNM projektnih partnera koji će se održati 27., 28. i 29. maja 2025. godine u gradovima Ujfeherto (Mađarska) i Satu Mare (Rumunija).
Dodatne informacije o projektu se mogu pronaći na: https://urbact.eu/networks/genprocure.

U periodu od 8. do 10. aprila 2025. godine u gradu Retimno, Grčka, održan je treći sastanak projektnih partnera u okviru projekta LOGREENER - Provođenje Lokalne Zelene Energetske Tranzicije, koji je odobren iz Programa Interreg EURO-MED 2021-2027.
Sastanak je otvoren zvaničnom dobrodošlicom domaćina, Projektni partner Tehnički Univerzitet Krit, nakon čega su uslijedile prezentacije o statusu upravljanja projektom, komunikacijskim aktivnostima, te napretku u okviru tri ključna radna paketa. Održana je i tehnička sesija na kojoj su predstavljeni LOGREENER alat i materijali za obuku.
Drugog dana sastanka upriličen je događaj za lokalne stakeholdere, uz organizovanu studijsku posjetu općini Anogia. Učesnici su prisustvovali radionici posvećenoj energetskoj tranziciji i klimatskoj neutralnosti u planinskim područjima.
Trećeg dana sastanka projektni partneri su posjetili općinu Amari, gdje su zajedno sa predstavnicima lokalne zajednice razgovarali o izazovima i mogućnostima zelene tranzicije, kao i o načinima na koje alati razvijeni kroz projekat LOGREENER mogu pružiti podršku lokalnim inicijativama.
Ovaj trodnevni događaj okupio je predstavnike projektnih partnera kako bi razmotrili dosadašnji napredak, podijelili iskustva i dogovorili naredne korake i smjernice za realizaciju projekta. Sljedeći sastanak partnera projekta LOGREENER je najavljen za oktobar 2025. godine u Dubrovniku, Hrvatska.
Dodatne informacije o projektu se mogu pronaći na: https://logreener.interreg-euro-med.eu/