Stručna služba Vlade

Image

Sekretar: Nedžad Mulagić

DJELOKRUG NADLEŽNOSTI STRUČNE SLUŽBE VLADE ZENIČKO-DOBOJSKOG KANTONA

U Stručnoj službi Vlade obavljaju se stručni poslovi za potrebe Vlade Zeničko-dobojskog kantona, radnih tijela Vlade i članova Vlade, koji se odnose na:

  • organizaciju i pripremanje sjednica Vlade i radnih tijela Vlade ukoliko je ta obaveza utvrđena aktom o osnivanju određenog radnog tijela;
  • izradu i praćenje izvršenja akata koje donosi Vlada;
  • pripremanje materijala po nalogu Vlade i praćenje njihovog izvršenja;
  • pripremanje programa i planova Vlade, izvještaja i analiza i drugih studijsko-analitički poslova;
  • osiguranje dokumentacionih materijala i podataka za rad Vlade i članova Vlade i praćenje njihovog izvršenja;
  • uspostavljanje i razvoj informacionog sistema, njegovo održavanje i nesmetano funkcionisanje za potrebe Vlade i svih kantonalnih organa državne službe;
  • izradu odgovarajućih baza podataka sa ciljem pružanja i osiguranja pristupa javnosti, podacima i informacijama o radu Vlade i Stručne službe Vlade;
  • administrativno-tehničke poslove i
  • druge poslove koje odredi Vlada.

UNUTRAŠNJA ORGANIZACIJA

ODJELJENJA

U Stručnoj službi Vlade, u cilju izvršavanja poslova i zadataka iz njenog djelokruga, kao osnovne organizacione jedinice, obrazovana su sljedeća odjeljenja:

  • Odjeljenje za normativno-pravne poslove,
  • Odjeljenje sistema upravljanja kvalitetom;
  • Odjeljenje za informatičku podršku.

U Odjeljenju za normativno-pravne poslove obavljaju se poslovi:

  • pripreme i organizovanja sjednica Vlade Zeničko-dobojskog kantona;
  • izrade i praćenja izvršenja akata koje donosi Vlada,
  • pripremanja materijala po nalogu Vlade i praćenja njihovog izvršenja,
  • osiguranje dokumentacionih materijala i podataka od značaja za rad Vlade, premijera i članova Vlade,
  • administrativno-tehnički poslovi i stručno-operativni poslovi koji su u funkciji rada Vlade;
  • i drugi poslove koje utvrdi Vlada.

U Odjeljenju sistema upravljanja kvalitetom obavljaju se poslovi vezani za uspostavljanje, provođenje, održavanje i unapređenje procesa neophodnih za efektivno i efikasno funkcionisanje sistema upravljanja kvalitetom u institucijama Zeničko-dobojskog kantona, a prema zahtjevima EN ISO 9001.

U Odjeljenju za informatičku podršku obavljaju se poslovi:

  • planiranja razvoja i izrade strategija razvoja informacionih tehnologija,
  • razvoja i održavanja informacione mreže za kantonalne organe uprave i službe,
  • pružanja pomoći istima po svim pitanjima iz nadležnosti Odjeljenja,
  • održavanja i koordiniranja rasporeda postojećih i budućih konfiguracija u kantonalnim organima i službama,
  • analiziranja i praćenja stanja na tržištu informatičke opreme,
  • izrade i održavanja baze podataka za kantonalne organe uprave i službe,
  • izrade i ažuriranja web-stranice Zeničko-dobojskog kantona,
  • predlaganja i koordiniranja aktivnosti edukacije službenika i namještenika kantonalnih organa uprave i službi iz oblasti informatike.

POSLOVI IZVAN ORGANIZACIONIH JEDINICA

Izvan organizacionih jedinica obavljaju se poslovi koji su neposredno organizaciono vezani za rukovodioca organa kao što su:

  • poslovi koji se odnose na izradu prijedloga budžeta i godišnji finansijski plan,
  • praćenje realizacije i izvršenje budžeta,
  • izvještavanje o izvršenju budžeta, odnosno namjenskoj upotrebi budžetskih sredstava,
  • staranje o originalnoj dokumentaciji,
  • administrativno-tehnički poslovi za potrebe sekretara Vlade, odjeljenja i odsjeka u Stručnoj službi.
Image
Kontakt forma