Stručna služba Vlade
DJELOKRUG NADLEŽNOSTI STRUČNE SLUŽBE VLADE ZENIČKO-DOBOJSKOG KANTONA
U Stručnoj službi Vlade obavljaju se stručni poslovi za potrebe Vlade Zeničko-dobojskog kantona, radnih tijela Vlade i članova Vlade, koji se odnose na:
- organizaciju i pripremanje sjednica Vlade i radnih tijela Vlade ukoliko je ta obaveza utvrđena aktom o osnivanju određenog radnog tijela;
- izradu i praćenje izvršenja akata koje donosi Vlada;
- pripremanje materijala po nalogu Vlade i praćenje njihovog izvršenja;
- pripremanje programa i planova Vlade, izvještaja i analiza i drugih studijsko-analitički poslova;
- osiguranje dokumentacionih materijala i podataka za rad Vlade i članova Vlade i praćenje njihovog izvršenja;
- uspostavljanje i razvoj informacionog sistema, njegovo održavanje i nesmetano funkcionisanje za potrebe Vlade i svih kantonalnih organa državne službe;
- izradu odgovarajućih baza podataka sa ciljem pružanja i osiguranja pristupa javnosti, podacima i informacijama o radu Vlade i Stručne službe Vlade;
- administrativno-tehničke poslove i
- druge poslove koje odredi Vlada.
UNUTRAŠNJA ORGANIZACIJA
ODJELJENJA
U Stručnoj službi Vlade, u cilju izvršavanja poslova i zadataka iz njenog djelokruga, kao osnovne organizacione jedinice, obrazovana su sljedeća odjeljenja:
- Odjeljenje za normativno-pravne poslove,
- Odjeljenje sistema upravljanja kvalitetom;
- Odjeljenje za informatičku podršku.
U Odjeljenju za normativno-pravne poslove obavljaju se poslovi:
- pripreme i organizovanja sjednica Vlade Zeničko-dobojskog kantona;
- izrade i praćenja izvršenja akata koje donosi Vlada,
- pripremanja materijala po nalogu Vlade i praćenja njihovog izvršenja,
- osiguranje dokumentacionih materijala i podataka od značaja za rad Vlade, premijera i članova Vlade,
- administrativno-tehnički poslovi i stručno-operativni poslovi koji su u funkciji rada Vlade;
- i drugi poslove koje utvrdi Vlada.
U Odjeljenju sistema upravljanja kvalitetom obavljaju se poslovi vezani za uspostavljanje, provođenje, održavanje i unapređenje procesa neophodnih za efektivno i efikasno funkcionisanje sistema upravljanja kvalitetom u institucijama Zeničko-dobojskog kantona, a prema zahtjevima EN ISO 9001.
U Odjeljenju za informatičku podršku obavljaju se poslovi:
- planiranja razvoja i izrade strategija razvoja informacionih tehnologija,
- razvoja i održavanja informacione mreže za kantonalne organe uprave i službe,
- pružanja pomoći istima po svim pitanjima iz nadležnosti Odjeljenja,
- održavanja i koordiniranja rasporeda postojećih i budućih konfiguracija u kantonalnim organima i službama,
- analiziranja i praćenja stanja na tržištu informatičke opreme,
- izrade i održavanja baze podataka za kantonalne organe uprave i službe,
- izrade i ažuriranja web-stranice Zeničko-dobojskog kantona,
- predlaganja i koordiniranja aktivnosti edukacije službenika i namještenika kantonalnih organa uprave i službi iz oblasti informatike.
POSLOVI IZVAN ORGANIZACIONIH JEDINICA
Izvan organizacionih jedinica obavljaju se poslovi koji su neposredno organizaciono vezani za rukovodioca organa kao što su:
- poslovi koji se odnose na izradu prijedloga budžeta i godišnji finansijski plan,
- praćenje realizacije i izvršenje budžeta,
- izvještavanje o izvršenju budžeta, odnosno namjenskoj upotrebi budžetskih sredstava,
- staranje o originalnoj dokumentaciji,
- administrativno-tehnički poslovi za potrebe sekretara Vlade, odjeljenja i odsjeka u Stručnoj službi.