Javna rasprava: Nacrt Zakona o prijavljivanju i postupku provjere podataka o imovini nosioca javnih funkcija
Skupština Zeničko-dobojskog kantona je na 30. sjednici održanoj dana 17.09.2024. godine donijela Zaključak bro...
Pročitaj više
I ) PONEŠTO O UDRUŽENJIMA I FONDACIJAMA
Zakonom o udruženjima i fondacijama („Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine“, broj: 45/02 ), uređeni su uslovi i postupak za osnivanje, unutrašnju organizaciju, registraciju, prestanak udruženja i fondacija.
Udruženje je svaki oblik dobrovoljnog povezivanja više fizičkih ili pravnih lica radi unapređenja i ostvarivanja nekog zajedničkog cilja ili općeg interesa u skladu sa Ustavom i Zakonom, a čija osnovna svrha nije sticanje dobiti.
Fondacija je pravno lice koje nema svoje članstvo, a cilj njenog osnivanja je upravljanje određenom imovinom u općem ili zajedničkom interesu.
Udruženja i fondacije samostalno utvrđuju svoje ciljeve i djelatnosti, u skladu sa Ustavom i Zakonom.
II ) NAZIV I SJEDIŠTE
Naziv udruženja i fondacije mora biti na jednom od službenih jezika Bosne i Hercegovine. Naziv udruženja i fondacija može se upisati u Registar u prijevodu na jednom ili više stranih jezika, s tim što naziv na službenom jeziku mora biti upisan na prvom mjestu.
Uz puni naziv, može se koristiti i skraćeni naziv koji mora sadržavati oznake po kojima se razlikuje od drugih udruženja i fondacija .
Udruženja i fondacije mogu imati i svoj znak pored naziva ali se on mora jasno razlikovati od drugih udruženja i fondacija
U naziv udruženja ili fondacije ne mogu se unositi slijedeći nazivi:
III ) OSNIVANJE UDRUŽENJA
Udruženje se osniva donošenjem osnivačkog akta.
Osnivačka skupština donosi osnivački akt, statut udruženja i imenuje organe upravljanja.
Uz zahtjev za upis u Registar udruženja prilaže se:
UPLATE:
Svrha: |
Registracija udruženja |
Primalac: |
Ze-do kanton |
Račun primaoca: |
1340100000001672 |
Vrsta prihoda: |
722429 |
Općina: |
103 |
Budžetska organizacija: |
1601001 |
|
|
REGISTRACIJA UDRUŽENJA |
100 KM |
OBJAVA OGLASA |
50 KM |
KANTONALNA ADMINISTRATIVNA TAKSA |
20 KM |
U roku od 30 dana svaka promjena koja se desi u pogledu zastupanja, statuta, naziva, sjedišta, te nekih drugih promjena udruženja su dužna prijaviti tu promjenu Kantonalnom ministarstvu za upis promjena u Registar udruženja.
UPIS PROMJENA = 50,00 KM
UPIS U REGISTAR UDRUŽENJA-LINK NA ADMINISTRATIVNI POSTUPAK-INFORMACIJE I OBRAZAC
UPIS PROMJENA U REGISTAR UDRUŽENJA-LINK NA ADMINISTRATIVNI POSTUPAK-INFORMACIJE I OBRAZAC
IZVOD IZ REGISTRA-LINK NA ADMINISTRATIVNI POSTUPAK-INFORMACIJE I OBRAZAC